Komunikacinės-kūrybinės stovyklos rusų ir anglų kalbomis

Balandžio 1, 22, 29 dienomis Kauno r. Babtų gimnazijoje buvo suorganizuotos komunikacinės – kūrybinės stovyklos 5-I klasių mokiniams rusų ir anglų kalbomis pagal suplanuotas „Kokybės krepšelio“ projekto veiklas. Stovyklose dalyvavo 50 ir daugiau gimnazijos mokinių.

6, 8, I klasių mokiniai tris balandžio mėn. šeštadienius dalyvavo užsiėmimuose rusų kalba dienos stovyklose Trinus Troboje (Kėdainių raj., Aristava, vaikų ir jaunimo užimtumo erdvė). Kartu gamino picas, bendraudami rusų kalba ir tokiu būdu tobulindami šios užsienio kalbos žinias.

Taip pat mokėsi bendradarbiavimo grupėje, kalbėjosi apie jausmus. Išbandė patirtinį laipiojimą. Laipiojimo užsiėmimai ne tik paliko gerą emociją, bet ir padėjo kolektyvui mokytis suteikti vienas kitam grįžtamąjį ryši, priimti ir prašyti pagalbos, mokytis aiškiai komunikuoti ir daryti konkrečius susitarimus. Mokiniai džiaugiasi, kad mokymosi procesas buvo įdomesnis, tobulinant rusų kalbos žinias ir smagiai bei skaniai leidžiant laiką kartu.

5-8 klasių mokiniais dalyvavo komunikacinėse – kūrybinėse stovyklose anglų kalba, kurias vedė Miglė Motiejūnė („Sąmoninga šeima“ įkūrėja, psichologė ir lektorė) bei Aušrinė Mongirdaitė (dailės mokytoja). Mokymų metu buvo taikomas patyriminio mokymosi metodas: taikant aktyvias arba kūrybines veiklas, dalyviai buvo skatinami reflektuoti savo patirtį ir taip keisti nuostatas bei įgyti naujų įgūdžių. Mokiniai buvo skatinami pažinti save ir kitus, bendradarbiauti, stebėti savo jausmus ir juos įvardinti, spręsti konfliktines situacijas, randant sprendimą, taikant kompromisą.

Stovyklos metu mokiniai taip pat kūrė savo vidinį portretą. Mokiniai naudojo anglų kalbos žodyną jausmų, svajonių, vertybių, prisiminimų temomis, gilindamiesi į savo vidų visi pildė užrašų ir eskizų lapą. Kiekvienas individualiai savo lape nurodė kelias emocijas bei jausmus, kurie lydi juos pastaruoju metu, pagrindines vertybes, įkyrias mintis (dainos žodžiai, nepadarytas darbas), ryškiausią prisiminimą ir t.t. Proceso metu kiekvienas individualiai mąstė, kur jaučia vieną ar kitą jausmą ir kur jį siluete pavaizduoti, pasirenkant geriausią būdą, perteikiantį savitą idėją. Dauguma mokinių mėgavosi kūrybos procesu, drąsiai įsitraukė į diskusiją ir mėgino geriau save suprasti.

 

Autorius:
Audronė Leonavičienė, Kristina Stašaitienė, Ramona Švelginaitė, Aušra Zdanavičienė, Rita Jakienė, Sigutė Buividienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas